Primul contact al clientului va fi sustinut de managerul firmei sau asistentul social care va oferi informatii generale, va stabili conditii de colaborare si intalniri pentru discutarea ingrijiri medicale.

In intampinarea pacienţilor care au nevoie de ingrijiri medicale de specialitate in urma externarii din spital, la indicatia medicului din ambulatoriu de specialitate si a medicului de familie, punand la dispoziţie urmatoarele servicii:

  • monitorizarea parametrilor fiziologici;
  • administrarea medicamentelor per os;
  • administrarea medicamentelor intramuscular;
  • administrarea medicamentelor intravenos;
  • administrarea medicamentelor subcutanat/intradermic;
  • administrarea medicamentelor intra-vezical pe sonda vezical;
  • administrarea medicamentelor prin perfuzie endovenoasă un flacon de 500 ml;
  • administrarea medicamentelor pe suprafaţa mucoaselor sau a tegumentelor;
  • măsurarea glicemiei cu glucometrul;
  • clismă;
  • ingrijirea plăgilor simple;
  • ingrijirea plăgilor supra-infectate;
  • ingrijirea escarelor multiple;
  • ingrijirea stomelor;
  • ingrijirea fistulelor;
  • ingrijirea tubului de dren;
  • ingrijirea canulei traheale;
  • schimbarea sondelor vezicale urinare;
  • schimbarea pungilor de urina atasate sondei vezicale;
  • suprimarea sondelor vezicale;
  • suprimarea firelor;
  • tratarea chirurgicală a escarelor multiple;
  • vizita medicului la domiciliu;
  • aerosol;
  • masurarea colesterolului;
  • masurarea trigliceridelor;
  • masurarea INR-ului.

Pe langa aceste tipuri de servicii oferim si servicii ce tin de ingrijirea sociala(curatenie, prepararea alimentelor, igienizarea locuintei, efectuarea cumparaturilor,plata facturilor, socializare, etc)

Dupa stabilirea conditiilor de colaborare si contractarea persoanei bolnave sau apartinatori, echipa de lucru se va deplasa in zona de executie. Pentru deplasari se va folosi o masina inchirata pentru transportul echipei si a materialelor necesare (echipamente). Numarul deplasarilor si lungimea acestora variaza in functie de adresa persoanei bolnave.

La finalizare se va aplica un chestionar privind satisfactia personelor care au beneficiat de servicii, in urma caruia vom putea optimiza si creste calitatea serviciilor prestate.

Ingrijirile pot fi acordate:

  • pe termen scurt: ore, zile;
  • pe termen mediu: o saptamana;
  • pe termen lung: saptamani, luni;